top of page
  • Writer's pictureGrofica Jankovic

Ne za mene

Pokušavali su ubiti u meni bezbroj puta ono čega sami nisu imali. Nisu uspjeli. Ljubav je... ...samo riječ? Ne za mene.

Opravdavali su svoje laži mojim ludilom okrunivši svoje beznađe mojom nadom. Nisu uspjeli. Vjera je... ...tek krinka za glupost? Ne za mene.

Ulickani strvinari bez vlastita odraza u ogledalu Života i bez obraza na koji bih mogla utisnuti pljusku goste se ostacima moga srca jer je to jedino što im preostaje... Dopuštam si tu ekstravaganciju jer pijem s Izvora.

Upravljam pogled gdje je do maloprije odzvanjao smijeh ali vidim samo malignu masu dobronamjernih dušebrižnika koji parazitiraju na mojim suzama prekukavni i prekivni da bi prolili vlastite... Aplauz na pozornici Života ide njima no, vidi, vidi! na posljetku šalim se ja, dok uzaludno traže sjenu u koju bi se sakrili dok stoje u mojoj!

Sitne duše što plešu na mom grobu najbolja su publika pirujići uzalud jer moj je grob još uvijek prazan, tek grobno mjesto na kome će me sahraniti samo iskrene suze...

Smrt postoji. No ne za mene. Svakim padom postajem nešto više što oni nikada neće biti.

Prejaka sam da biste me slomili djetinjasto preiskrena i čista u svojoj vjeri da biste o meni lagali preponosna da izgubim nadu i preodlučna da bih izgubila vjeru, sebe, ili ljubav.

Proklinjavši mene, prokleli ste sebe. Hvaleći se tuđim, izgubili vlastito. Postoji svjetlost. I postoji tama ...ali ne za mene. Postoji ljubav. I postoji mržnja ...ali ne za mene. Postojim li ja? Postojiš li i ti? Za koga? Ne za tebe. Na za mene.



7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page